About Blog

My photo
Selamat datang dan terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Blog ini khusus kepada mereka yang baru berjinak-jinak membela kucing. Tujuan blog ini diwujudkan berdasarkan pengalaman Sempoiii yang mengalami kesulitan pada peringkat awal membela kucing kesayangan (Boboi, Apek, Memey, Siti & Kitty) dan susah mendapat panduan sehingga tertipu. Kata orang, "Orang bodoh jadi mainan orang cerdik". Blog ini cuba disusun mengikut langkah demi langkah apa yang perlu diketahui tentang kucing dan cara/teknik membelanya. Tapi sepertimana dalam entri pertama, Sempoiii dah sebut, bukanlah kewujudan blog ini menunjukkan Sempoiii seorang yang pakar tentang kucing. Hanya perkongsian demi seorang pencinta kucing. Semoga bermanfaat.

24.12.11

BICARA AWAL

Alhamdulillah, akhirnya terhasil juga sebuah blog khusus untuk memenuhi hobi dan minat Sempoiii tentang makhluk Allah bergelar kucing.

Sempoiii bukanlah pakar atau seorang profesional tentang kucing, cuma sekadar perkongsian ilmu bersama tentang dunia kucing ini terutamanya kepada mereka yang baru berjinak-jinak memelihara kucing (macam Sempoii), sama ada secara serius atau membantu kucing terbiar di'jalanan. Apa yang Sempoiii muatkan dalam blog ini adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan juga informasi yang diperolehi dari sumber bacaan internet dan buku.

Sudi-sudikanlah jadi followers blog ini jika berminat mengetahui pelbagai lagi tips (bakal menyusul dalam entri seterusnya) tentang pemeliharaan kucing.

Oklah, cukup sekadar di'sini dulu.. jumpa lagi di'entri seterusnya... :)

No comments:

Post a Comment