About Blog

My photo
Selamat datang dan terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Blog ini khusus kepada mereka yang baru berjinak-jinak membela kucing. Tujuan blog ini diwujudkan berdasarkan pengalaman Sempoiii yang mengalami kesulitan pada peringkat awal membela kucing kesayangan (Boboi, Apek, Memey, Siti & Kitty) dan susah mendapat panduan sehingga tertipu. Kata orang, "Orang bodoh jadi mainan orang cerdik". Blog ini cuba disusun mengikut langkah demi langkah apa yang perlu diketahui tentang kucing dan cara/teknik membelanya. Tapi sepertimana dalam entri pertama, Sempoiii dah sebut, bukanlah kewujudan blog ini menunjukkan Sempoiii seorang yang pakar tentang kucing. Hanya perkongsian demi seorang pencinta kucing. Semoga bermanfaat.

12.3.12

KELUARGA BARU

Sangat sibuk Sempoiii dengan urusan kerja & keluarga, hingga tak sempat nak menulis di blog ni. Hmm tup tup akhirnya Memey melahirkan 5 ekor anak yg comel2 dan Siti lahirkan 2 ekor anak yg juga comel2 tapi sayangnya seekor anak Siti dah mati, mungkin sbb lemas sebab Siti beranak kat atas pasir.

Sebenarnya Sempoiii tak tahu pun si Siti tu bunting sbb perut dia biasa je, jadi tak prepare apa-apa untuk dia seperti kotak atau apa-apa yang sesuai. Anak-anak kucing tu semuanya baka daripada Boboi, ramainya anak-anak Boboi ye. Semua anak Memey dan Siti belum boleh buka mata, jadi tunggu la ye.. bila diorang dah boleh 'melihat dunia', Sempoiii akan tepek gambar-gambar diorang dalam blog ni. :)

No comments:

Post a Comment